peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Rabu, Januari 23, 2013

aku dan mat luthfi

Assalammualaikum....

Tadi atau banyak hari aku perasan kalau aku tengok blog aku mesti tengok traffik,bukan polis trafik tapi trafik untuk blog. Ye la aku kena lah tahu apa yang pembaca aku suka baca, ehh ada ke orang baca blog aku,tentulah ada kalau tak,xde la bertambah-tambah follower dan flag tu. Rupa-rupanya bertambah pasal mat luthfi.Gila famous mamat nih

Ok la nak cerita pasal mat luthfi, aku ada pape ke dengan mat luthfi nih, konfem la ada, sedara sesama islam la. Aku memang xdak kaitan dengan mat luthfi cuma senior masa sekolah menengah dulu. Tu aku tengok je la tak sangka akan jadi famous amos macam nih. Dia masuk klas yang pandai sekali iaitu kelas bahasa arab, so sapa yang masuk dalam kelas tu automatik budak pandai.

Apa yang aku suka pasal mat luthfi ni sebenarnya cara dia menyampai pesanan dalam vlog dia banyak menyedarkan orang melayu supaya terus maju bukan ditakat yang lama. Pemikiran dia macam orang yang da berusia 30 an. Ada 1 vlog dia mengenai parti-parti politik di malaysia, kita tetap orang melayu bersaudara walaupun berlainan parti politik, oleh itu kita tidak boleh bergaduh sesama saudara. Ceh wah da macam perdana menteri ulak gayanya. Apa yang dikatakan oleh mat luthfi aku amat menyokong.

Baru-baru nih dia ada membuat vlog mengenai Sharifah Zahora dengan Bawani, walaupun lawak tetapi ada mesej yang tersirat dalam vlog tu.Selamat membaca





2 ulasan:

  1. matlutfi mmg terbaek kan..suka tgk dia pnya vdeo..ada makna tersirat dlm pnyampaian die tu.. :)

    BalasPadam

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...