peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Jumaat, Ogos 12, 2011

aku yg tgh bowink nih...

hyep....assalammualaikum.....
sedar x sedar ari nih da 12 ramadhan da kan,cepat plak terasa da 12 ari kta berpuasa....lagi 18 ari lg nk raya...

so camana puasa ari nih, mesti ada yg da rancang nk mkn apa utk berbuka karang...xpown nk rancang g bazaar kan...xpown2....ntah la...he3....

sebenarnya hati aku amatlah berbelah bahagi....ntah la..memikirkan jalan penyelesaian....
selagi masalah tu x selesai selagi tu la aku akan memikirkannya....
tp mmg la masalah tu x besar mana, ttp aku memikirkan 2 pihak takut 2 2 terluka...
tp aku ttp kena pilih 1 jer..yg terbaik bg diriku...
aku diibaratkan ditelan mati mak,diluah mati bapa....
adayoi...

tlg la mr or mrs adiviser, plezzz help me, i need u help....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...