peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Ahad, Julai 24, 2011

cara untuk menangani stress anda mengikut cara saya.....

hyep salam pembaca2 sume....*perasan jap da pembaca ramai*
mengikut kalendar aku, yeah sudah lama gak x wat enty baru....


tajuk entry kali nih...tgk sndri kat atas.....he3...penat gak menaip 2 kali...
meh aku bgtau cara2 aku tangani stress...



  1. mula2 klu aku stress tahap gaban kan, aku suka men game tembak2 leh lpskan perasan mh ke sedih ke...masa aku stress aku x suka men game ala2 girl or game yg bg aku lg tension....cth game yg aku men ialah starcaft(perang) vcop.....xde la nk men counter strike ke, sbb aku x reti nk men..he3...
  2. aku suka tgk citer2 komedi..cth, mr.bean, upin ipin, ogy n cockroach,tom and jerry, sentap hati mak nak, oh yeah* waaa byk citer kartun la plak* well aku mmg suka tgk kartun, even da dewasa pown aku still suka tgk...he3...
  3. suka bercakap setengah owg suka berdiam diri, tp bkn aku, aku lebih suka ckp sbb bila diam otak aku lg la nk meledak....
  4. dgr lagu yg sedih2...bg aku nanges pastu da ok....tp ikut la kdg2 aku nk dg lagu mcm dance2, pop ke korea ke...ikut mood...
  5. call my mom or my sister or my best friend ke...sembang2 n mengadu la kat diog...biasanya diog akn bg feedback n nasihat kat aku.,..
  6. men bowling....baling kuat2 n tumpukan kat pin2 tu bayangkan muka yg kita benci konfim leh jatuhkan sume pin, o tenis...dulu aku men kat umah abg aku....mmg best...tpn sakit lengan la lps tu....
  7. tido....pown leh bg aku hilang stress...bila bgn leh lupakan stress tu....
  8. last kali menanges...tu yg paling aku wat...kdg2 aku piki gak setiap kali ada masalah, menanges nnt kering kontang ai mata aku, so gunakan bila diperlukan ye....


setiap stress nih leh ditangani dgn pelbagai cara, so inilah cara aku wat stress aku gone....
setengah owg suka dg lagu kuat2....terpulang pada diri sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...