peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Khamis, Ogos 18, 2011

dihargai dan menghargai....


hye u oll.....assalammualaikum....selamat berpuasa....


topik kita ari nih adalah dihargai dan menghargai......ye tuan2 dan puan2 sekalian...
setiap manusia suka dihargai, diberi perhatian....
aku sendiri suka diberi perhatian, bukanlah mcm artis2...rimas la plak....
so sblom kita dihargai adakah kita sendiri menghargai orang lain???

jawapannya terletak pada diri sendiri....

bagi aku, aku suka muhasabah diri sendiri kadang2....kalau xde pape aku akan berfikir camana nk wat orang hargai aku.....

aku lebih suka jadi diri sendiri tanpa bermuka2 atau berlakon jadi orang lain....
kadang2 perkara kecik pown boleh menyebabkan orang menghargai kita...

kadang2 aku jeles la juga klu aku x dihargai di dpn mata....
tp juz ignore je sambil memujuk diri sendiri...."xpe2 suatu hari nnt ada juga orang menghagai aku"juz tunggu je detik tu...

kadang2 juga.....kita dihargai oleh orang yg x dikenali....sebab owg len x kan knal juz wat judgement, so dihargai klu wat sesuatu yang membanggakan....

so kdg2 juga biarlah kita menghargai owg len drpd owg menghargai kita, kerana owg akan menghargai kita bila kita tiada......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...