peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Khamis, Julai 14, 2011

pengalaman naik basikal....

hye....ari nih nk citer psl naik basikal...prnh naik basikal x???
best kan....
da lama aku x naik basikal, last naik pown masa sekolah menengah....
tu pown sbb ulang alik nk g sekolah yg mengambil masa selama 10 minit dr umah aku ke sekolah, so terpaksa la naik basikal.....serius syok naik basikal dr naik motor n kereta....

mmg la naik basikal tu penat sbb nk kena kayuh dia....korang tau x naik basikal nih leh kuar kan peluh tau, so smbl nk g jln2 tu kayuh la basikal skali...dulu masa aku sekolah berpeluh giller kayuh basikal, mau x nya, kayuh laju2 takut lmbt masuk....

pengalaman tu x mungkin akan ku lupakan even basikal aku my mom da jualkan sbb dia ckp xde owg nk naik baik jual pastu leh beli basikal baru utk anak sedara....xpelah...aku redha jer even aku sedih, basikal tu la yg menyebabkan aku leh berjaya skrg nih....berjaya menamatkan zaman persekolahan,....he3...


aku rindu nk berbasikal....insyallah nnt aku da kawen aku nak ajak suami aku berbasikal....sweet la...he3....pastu dpt anak plak leh berbasikal dgn anak2 plak....owh masa tu alangkah bahagianyer berbasikal....together n gether u...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...