peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Khamis, Jun 02, 2011

no title today

hyep sume....lama x update blog kan....
ntah la kdg2 lupa nk update n rasa malas, bila da xde pape baru rasa nk update...

actually ari nih ntah la, not my day kot....
really sad..
coz....
lps 1 ujian 1 ujian lg dtg..
pape pown aku trima dgn ikhlas kerana aku tahu Allah sygkan aku klu x, xkan la dia nk bg ujian...lgpown ini baru ujian yg kecik bkn ujian bsr....

kdg2 aku terfikir, apa la salah aku smpaikan owg nk hukum aku mcm nih...aku x prnh kaco hidup korang n aku x prnh wat pape kat korang tp kenapa ko still ganggu aku...

hmm mungkin ko jeles kat aku, apa yg ada padaku xde pada ko...so ok la, aku x kisah but hati2 aku pown ada perasaan bknnyer budak bodoh ikut ckp ko...

kdg2 aku jeles lihat life owg len yg lebih baik dr aku....tp bila pikirkan blk, ada owg lebih teruk dr aku, so kena bersyukur...then aku slalu doa moga2 nnt hidup aku berubah dr x baik ke lebih baik...

aku masih bersyukur ada family n kwn2 still support aku....tp aku x dpt bayangkan klu diorg tiada disisi ku....


menangis2...menangis2...menangis2...smpai bila kau harus menangis..
xde faedah pown menangis bahkan klu kau berusaha pasti dpt...itu kata hati kecilku...
tp suara hati besar ku berkata....kau harus bangun dan pergi mendapatkan apa yang inginkan...
suatu hari nnt pasti hidup lebih sempurna....SABAR & USAHA adalah keyword diriku...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...