peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Isnin, Jun 20, 2011

keinginan aku wat masa skrg.....btol2 nk....hu3...plezzz

hye sume pekabar....
lama kan saya x update..ntah la wat per sampaikan x update....
ehh ada ke owg baca blog aku nih, tentulah ada sbb ramai stalker2 kat luar sana tu....
he3...almaklumlah ramai admire....puihhh perasan btol la ...

tajuk kat atas tlg baca jap, klu x reti leh mengeja...
ala x kisah lama2 kat blog aku nih...wat la suka hati korang...



ipad 2



iphone 4


actually keinginan nih bila aku lihat kat tv n function dia mmg la awesome sgt2...pastu teruja kecanggihan dia....so insyallah klu ada rezeki mmg nk beli coz i luv gadget..klu ada duit da lama da sambar benda nih, x tunggu lama...
pastu kebetulan pakcik aku plak pakai galaxy tabs, so sambil tgk dia tunjuk galaxy dia tu aku sempat la berangan pakai benda nih....owh alangkah indahnya aku dpt kan...

so apa aku nk benda yg touch3 skrin...ipad 2 , galaxy tab and iphone 4
tp iphone 4 aku da slalu da main, siap tukar2 lg dgn fon aku, aku guna jap pastu tukar blk sbb x puas plak bila menaip coz aku sgt2 suka menaip n luv keyboard....so bila pakai touch skrin nih faham2 la mcm baby baru nk merangkak....he3...tp bila men game mmglah sgt2 fantastic....

so nk benda2 nih sume kenalah cari duit dulu kan....ehh skrg kan bljr lg, xpe leh wat partime, partime la sgt, keja pown x pernah..he3...malu aku....xpe2 dimana ada kemahuan disitu ada jalan....




galaxy tab

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...