peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Khamis, April 28, 2011

ADAKAH CERITA PENUNGGU ISTANA BETUL ???

Assalammualaikum.....

wah lamanya x update blog kan.....busy la u know.....oh miss u....he3...
today nk story2 skit apa yg aku wat ari nih....actually aku nih bowink a.k.a stress dgn mlm smlm....hu3.....stress la, so nk hilangkan stress teka aku wat per....tentulah hilangkan stress dgn....
mula2 karok, men bowling n tgk wayang....


pukul 1 tghari tu aku siap2 n 1 lebih tu kitaorg gerak nek teksi aku with my syg2 kuar...
perkara pertama adalah kami g mkn la apa lg, isi perut....tp mknan td yg aku mkn x sedap n aku tlah tinggalkannya....hu3....klu my mom tgk konfirm la kena marah, siap bersyarah kata cuba tgk owg susah xleh mkn, ko yg leh mkn tp x abis kan.....hu3....maafkan anakmu ini.....


then lps mkn, kami g karok, byk lagu gak la kami karok selama sejam....hah before that, kami beli tiket wayang, tgk pukul 5 ptg....sementara tgk tu yg g karok....abis kami g main bowling jap 1 game jer sbb x sempat takut wayang nk mula.....tp rupa2nya ada 20 minit lg, beli popcorn pastu masuk, hanya kami berempat jer yg len x mai lg, kami siap amik2 pic lg dlm panggung....


Ya kami tgk citer penunggu istana....mulanya aku xmo tgk sbb aku nih masa tgk x takut tp blk umah baru takut.....ish3....he3....then g juga la sbb kwn2 len tgk kena la ikut, xkan la aku nk terpaku jer sowang2.....

mula2 citer tu bowink la juga, sbb dia cerita mcmana diorg g ke istana tu, ada 5 owg n 3 owg termasuk uncle seekers n yg len xtau nama......then makin berdebar la skit time tingkap terbuka.....diorg nih main2 byk....so patut la jd mcm2 kat diorg.....pastu mulut lancang, x jaga perangai, x hormat la masuk tempat owg....dlm citer nih ada 5 owg, 2 lelaki n 3 pompuan....mus, amar, fira, yaya n sarah. diorg nih tempatkan setiap kamera kat kwsn yg rasa akan nmpk benda2 tu.....so bila 1st nmpk tp diorg still x puas hati a.k.a tamak la....pastu diorg wat2 reka kononnya lg gempak la siap wat2 pintu terbuka n tarik kerusi n laci, then masa tgh bincang, topeng jatuh...then diorg nk lg, smpai la diorg tinggal kat istana tu n amar hilang tinggal la fira, sarah n mus...yaya da blk....pastu masa tgh mencari amar, mmg aku da makin berdebar giller la....fira n sarah nangis sbb amar x dijumpai...mmg tragis la....korang kena tgk nih....last skali mus n fira mati sbb amar yg bunuh diorg, amar kena rasuk sbb tu dia bunuh diorg....tinggal la sarah yg ketakutan.....

cerita dia tergantung sbb x bgtau sara tu jd per.....so persoalannya adakah cerita ini btol atau hanya rekaan semata2.....jwpnnya anda tentukan....ikut pdgn masing2...leh nilai sndri n fikir.......



ni la poster cerita penunggu istana, seram x?? hu3...scary u....




ni la diorg berlima, dr atas kiri, mus n amar n kat bawah kiri fira, sarah n yaya




mus yg suka main2 akhirnya mkn diri sndri...balasan....



ni masa diorg jd ala2 ghostbuster ehh silap ghostbuster hapus hantu nih ala seekers gitu....ko ada???he3....




ni xtau la fira citer per...maybe dia nmpk something kot.....hik*mengilai*




ni fira try bincang dgn kwn2 dia supaya sudah3 la tu...




sume tgh mencari
mari mencari hantu....common babeh...






nih fira yg da mati sbb kena bunuh dgn amar,...hu3 cian fira......




mus pown mati lps nmpk amar n amar bunuh dia....tu la mulut lancang sgt.....




ni la rupa istana berhantu tu mmg scary kan...

TAMAT


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...