peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Sabtu, April 02, 2011

melantak yg best punyer....ko ada???

hye n salam...
lama la plak x update....ops sowy sgt2 ye...
busy la....

ok ari nih aku gediks la nk update....
ari nih best sgt2....kitaorg g mkn besar la juga....he3....
tajuk tu saja jer wat propa....

menu mkn mlm td ialah......

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

nasi putih
ikan siakap masak 3 rasa
ikan siakap merah bakar
sotong celup tepung
udang celup tepung
kangkung grg belacan
telur bungkus
sup daging
air asam cicah ikan
otak-otak
aku minum air sirap bandung....yg len ikut citarasa sndri...

jeles x....hhahhahhaa...ko ada???*smbl wat muka cam nk kena lempang*


ikan tu aku pilih ok....sbb abah bg mandat kat aku suh pilih n order...
otak2 tu sbb abah nk rasa*pakcik tu pandai wat teknik promote suh owg beli,sbb die dtg setiap meja n tanya nk order x*bagus3....nnt klu aku berniaga pape nk ikut cara die...


sowy la pic mknan x sempat nk snap sbb masa tu fon dlm handbag my mom...*padahal alasan nmpk benor nipu....he3 sbnrnya da lapar, so mknan smpai trus mkn*...
nyum3.....blurpppp....ops alhamdulillah....

1 ulasan:

  1. humaigaihhhhh........sedap k0t!!! awat x amik pic skali........

    BalasPadam

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...