peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Selasa, November 02, 2010

apa yg aku mlm nih....

hyep.....salam....tgh wat per....tentu la xwat pape sbb tgh baca blog aku nih kan....hhahhaha....xkan nk wat bodoh plak, karang jd bodoh sungguh baru tau....



actually aku xtau nk wat per mlm nih, juz tgk tv, pastu online pown ....OMG !!! bowink la....xde benda len ke nk wat....so aku pown buka la blog nih dgn harapan nk update la pape new post .....



so lps bergayut.....ehh apa ko ingat aku nih tarzan ke per dok bergayut2 nih.....ok la ckp telefon...ops dgn sapa...cik salju dingin nih ada peminat ke....tentulah ada klu x xkan nk ckp sowang2 kan....hhahhahhaha.....



back to the story......

aku pown on la blog smbl dgr lagu kat you tube tu....ok mmg slow giller....korang kan da sedia maklum dgn you tube.....so aku tunggu la dgn sabar.....



nk tau aku nk sgt dgr lagu per.....


mann


aku dgr lagu tinak tin tana dr filem mann....ha'ah tentulah filem hindustan, da nama tajuk lagu pown mcm hindustan....xkan la aku nk tgk citer nepal plak kan.....konfirm2 la aku x faham....



lagu die best...1st time aku tgk citer nih waktu tu aku sekolah rendah klu x silap...owh mmg da lama, then baru2 nih die ulang blk kat tv3...aku pown layan la citer...seriusly mmg best...aku menangis kot 1st aku tgk......babak die kena potong kaki tu...hu3...*smbl lap air mata*



meh la aku citer skit filem nih.....ok watak utama die amir khan n manisha koraila...amir pegang watak dave, manisha plak priya.....diorg bertemu time naik skali atas kapal, priya menang percutian atas kapal sempena menang ratu cantik kot klu x silap aku.....so diorg bertembung masa tersilap bilik....dave nih actually playboy tau, pantang tgk pompuan cantik skit....so priya nih jenis jual mahal, tp rupa2nya priya juga suka kat dave.....so diorg mmg in love...tp priya plak dillema, actually die da ada pakwe, die couple dgn owg tu sbb terhutang budi....so die ingat nk mengorbankan cinta die tp owg tu cian kat priya so lpskan priya kpd dave....hari die nk jumpa tu, priya accident nk kehilangan kaki so lps tu....korang tgk la sndri...penat kot citer.....




nih lagu kedua plak aku dgr....




choori choori cupke cupke.....



pergh comel giller preity zinta minat kot.....die ada lesung pipit so mmg manis muka die....nk juga la nnt muka aku sweet ...ahahahha....xde pown mmg da sweet.....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...