peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Selasa, September 24, 2013

saya kata saya tak suka, tak suka la faham???

dear my blog
hari nih saja aku nak meluangkan masa dengan dikau
tiap-tiap pagi hanya mampu membuat permintaan agar tak dapat ketemu dengan engkau
kerana tiap-tiap pagi bila aku lihat muka engkau dengan senyuman engkau tu buat hari aku terus rosak(bad mood) dengan soalan bodoh engkau bila jumpa, ya aku tahu engkau tak tahu nak cakap apa, tapi seriously tak perlu tegur langsung itu da mencukupi.

pagi-pagi lagi buat aku ketakutan asyik menggelak macam aku ada buat salah tapi sebenarnya aku tak mahu ketemu dengan engkau. Kadang-kadang aku rasa macam nak kurang ajar jer dengan engkau tapi aku ada pelajaran,so orang yang berpelajaran tak perlu lakukan semua itu,just senyum buat macam biasa

tapi aku tetap tak mahu ketemu engkau tiap-tiap pagi nanti aku jadi tak seronok. So better STAY AWAY FROM ME !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...