peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Selasa, September 24, 2013

dia gay apa kau kisah???

assalammualaikum pembaca-pembaca ku sekalian
ok topik hari nih berkaitan dengan apa yang tengok keadaan sekeliling da sebagainya.
masalah nih tak serius bagi korang tapi bagi aku amat-amat lah serius
maaflah kalau ada yang terasa. Tapi cuma nak bagi pendapat apa yang aku rasa betul,kalau salah tolong lah betulkan.

tadi masa rehat aku saja la buka facebook, lepas tu terpandang profile sorang mamat nih, punya lah cute miut boleh tahan mukanya, so dengan sengaja aku klik profile untuk tengok dengan lebih lanjut, so keja pun bagus,rupa pun ada. scroll punya scroll sampai ke bawah, hanya  mampu istifar banyak, dia adalah GAY, tapi kenapa? tu kena tanya tuan badan la.Lepas istifar terus klik pangkah tutup xmau tengok dah profile dia,profile dia sangat-sangat mengelikan siapa yang baca tu boleh muntah hijau akibat kegelian yang terlampau,kalau terlampau disarankan berjumpa yang pakar.

makin ramai saudara-saudara islam ku tersesat,hanya mampu berdoa agar mereka sempat kembali bertaubat ke jalan yang benar. Aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...