peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Khamis, Februari 24, 2011

lilit2 juga aurat kena jaga beb !!!

hye sume....salam
ouchhh da lama x update new entry kan...
almaklum la busy ank tan sri nih, busy kebenda g klas la...siang ada klas mlm pown ada, smpai x cukup rehat tau...patut la nmpk slim, slim kat hidung jer.....wakakkakaka...

ok la ari nih nk share la skit....
td aku ada la godek2 skit kat YOU TUBE tu....tahu x YOU TUBE, amboi laju jer klu tanya psl YOU TUBE, tp klu xtau g search mozilla....

kisahnya mcm ni, aku godek2 YOU TUBE tu sbb nk tahu la cara2 yg simple pakai shawl...
sbb esok g klas malas la nk iron tudung utk 1 klas jer, membazir jer.....he3...
nmpk sgt ko malas nyah....
xpe lah whatever....

godek punyer godek jumpa la...
aku jumpa dgn tutttt nih, die wat cara2 pakai shawl, cara tu da btol tp...
alamak klu lelaki tgk nih mesti die perli baik xyah pakai tudung....korang tau per...
die lilit shawl tu pastu leher die terdedah, patutnya pakai la inner yg turtle neck ke, or ltk pape jer utk cover leher, leher tu aurat tau x....even aku nih x la bek sgt tp tahu la gak bab2 aurat nih...
so aku trus tutup ....mcm siot jer ajar owg pakai tudung tp sndri x "tutup"
so salah siapa ??? salah diri sndri...
aku mmg respek klu owg tu ajar pakai tudung nih die tutup per yg x septtnya nmpk....wa cayalah sama lu....
per pown....klu nk wat vlog tu bg yg bertudung make sure jgn mendedahkan apa yg x patut didedahkan....

k la tu jer nk share dgn korang.....bubye....nyte...

p/s: ambik iktibar ok...lilit2 but aurat ok.....

2 ulasan:

  1. btul, sbb tu kdg2 mls nk tgk kt youtube....

    BalasPadam
  2. ayuni : he3...thanx ye sbb komen gak blog jue....ntah la 1st time tgk mcm tu....

    BalasPadam

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...