peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Jumaat, Februari 04, 2011

BBQ

salam n hye sume....
pekabar???
owh bulan februari nih x tulis per lg kan...
almaklumlah busy CNY....
ceh mcm aku plak yg beraya kan....


ok smlm....aik baru nk update citer smlm...
ye la da blk pown lewat, xkan la terhegeh2 gak nk online kan....
blk2 trus tido....

back to story...
smlm waktu ptg tu xde elektrik, panas giller...aku kan xleh berpeluh maklumlah ank owg putih,.....*mampos kena baling kasut * ceh choiiiiiii....
pastu ptg tu aku g pasar malam, beli la per yg patut sbb lapar n my mom baru inform mlm tu nk kuar mkn sbb xde lauk per da....
so nk tunggu mlm lmbt lg n tmpt yg kitaorg nk g nih agak jauh....
mmg aku kebuluran la da la lunch pown x....
adayoi....
masa aku blk tu tgh pulun dok mkn tetiba "telefon berbunyi ada haiwan dlm bahaya, ada haiwan bahaya, ada haiwan bahaya disana" sekadar nyanyi lagu wonderpets...
sebenarnya pak sedara aku yg call bkn ada haiwan dlm bahaya tau....
die jemput kami ke umah die sbb ada wat mkn2 skit....
menu die aku da dpt agak da...
mesti ada ayam bbq nih or spegheti...

so kami pown x jd la kuar mkn sebaliknya g umah pak sedara aku...
xpelah kot mana pown, janji g mkn...he3...
so dkt 8:30 tu kitaorg smpai....
mmg benar tekaan ku..diorg tgh bkr ayam...
wat bbq tuh....
meleleh da air liur aku...
sedapnya x sbr nk mkn....
tunggu punya tunggu tiba la masa utk mkn...apa lg serang la.....
aku nih sblom mkn agak tamak ye nk mkn smpai berapa ketul ntah tp bila da mkn amik skit jer....
ish3.....


k la da xde pape kot nk taip....he3...pape pown jom layan lagu beautiful monster by neyo.....jommmmmm...
bye2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...