peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Rabu, Januari 12, 2011

facebook bakal ditutup atau tidak ???







hyep n salam....
hari2 aku dgr berita ttg facebook akan ditutup....aku pown kdg2 x percaya gak....btol ke fecebook nih nk tutup....klu x silap facebook akan ditutup pada 15 mac nih...so bln 3 nih korang better wat la apa yg patut....



menurut berita tu....pengasas facebook nih nk tutup facebook sbb facebook telah membuatkan hidup die kucar kacir...dan die nk kan kehidupannya semula.....mungkin die stress kot....he3...




duit x berguna lg wat die....hai ada duit byk pown susah, ada duit skit pown susah....x bersyukur langsung....
ye la baru 27 so dlm usia nk enjoy lg la bg diorg....



nih aku kasi info skit ttg pengasas facebook nih...
Mark Zuckerberg
lahir pada 14 mei 1984
new york
harta kekayaan da lebih $ 1 billion....
perghh mmg kaya la.....
wat2 la skit amal jariah tu sedekah kat mangsa2 banjir ke, gempa bumi ke tsunami ke.....kan bagus tu....




tp kat sini aku nk bgtau la aku x berapa nk kisah sgt facebook tutup ke tidak sbb aku ni bknnyer kaki online or dlm erti kata taksub sgt fb nih....kan ada byk lg...mcm blog, twitter, formspring, my space......xyah la wat pening2 kepala...





1 ulasan:

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...