peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Isnin, Januari 10, 2011

ELIA , KHAIRUL FAHMI & AKU





Salam n hye everybody...
malam nih sebenarnya dpt ilham ok....



wow tajuk die terkejut x....
meh nk share story mory dgn korang nih....





kisah die mcm nih....korang knal x sape tu elia ???
ala elia yg makwe apex tu n penulis blog jejari runcing tu....
klu x knal gak klik kat google cari sendiri ye....nih aku letak pic die...


klu x knal mmg korang kena pura2 jd makcik cleaner la jap ye...
die bkn artis ke per tp gf kepada keeper kebangsaan nih, wah hot ko ye elia...he3....turut kena tempias....bila ntah aku nk fofular gitu....agak gediksss yeah di situ....


ni la elia tu....cun ka...patut pown apexx syok...klu aku lelaki aku pown aku mo....






Khairul Fahmi a.k.a apexx knal x??? klu x knal bek ko blah dr malaysia skrg ....garang x aku......he3...ye la da pemain negara sndri pown x knal....abih tu ko tau per, asyik2 ronaldo,kaka, messi, beckham, wah sejak bila aku minat atlet2 nih....he3....




ni la apexx tu...hensem kan...hu3...da ada yg punya....da lambat da....korang2 leh gigit jari ye...melepas.....hhahhahaa


meh la aku story kisah nih, asyik merapu meraban jer byk...
actually mcm nih......



ptg tu aku n kazen aku sedang duduk kat buaian, smbl nyanyi lagu justin bieber n usher gitu, perghhh klas ko lyn english bkn men, ye la x lyn la lagu 60 an nih..he3....berapa byk lagu kami dok karok kat situ, klu ada meow3 kat situ mau x mati muntah hijau....hahhahha...


pastu aku nmpk la ada 1 kereta putih, klu x silap kereta buatan malaysia nih, owh wira rupanya...masuk ke kawasan umah kami tu...
kami pown stop la nyanyi, karang klu die dtg nk meminang, konfirm x jd trus...x ke naya...


aku nih dgn perasaan ingin tahu tertanya2 sapa kah gerangan yg dtg tu, so berbisik2 dgn kazen aku, die kata die pown x knal, n aku pown panggil la aunty aku....


tetiba owg yg dlm keta tu kuar, aku pown usha la kot knal mana tau adik beradik ke....aunty aku pown kuar n die pown terkejut n heran siapa yg dtg....
aik x knal gak ke?


pastu aku nmpak ada 1 mamat n 1 aweks.....
die kuar n g kat aunty aku, die plak pakai spek mata hitam....dlm hati aku kata perghh hensem giller...klu die dtg sorang mmg aku ngorat da.....pastu aku tgk aweks tu leh tahan cun die...

aku pown amati wajah die btol2 ...ehh mcm knal.....
pastu die perknalkan diri kat aunty aku, tp aku x dgr la sbb jauh....aweks tu senyum kat aku la....die tanya nenek aku la n khbr nenek aku...rupa2 nya die knal nenek aku,
aunty aku pown g la panggil nenek aku,nenek aku kuar n tanya sapa yg dtg....die pown perknalkan diri die kat nenek aku...n aku dgr nenek aku pown kata " la ko ke anak che mat tu ke, da besar panjang ko ekk, ayah n mak ko x dtg ke, lama sungguh nenek x tgk ko....mai masuk mai....


hah! sape plak anak che mamat nih.....rupa2nya die tu adalah khairul fahmi keeper kebangsaan tu, yg aku slalu minat....wow die mai umah aku jumpa nenek aku n yg terkejutnya adalah die sepupu aku....x prnh tau pown....klu aku tau ada sepupu yg hensem nih da lama aku tackle.....
n aweks yg dtg dgn die tu adalah elia.....wah3...mmg sesuaiiiii gitu...hu3...melepas.....























SEBENARNYA CITER KAT ATAS TU ADALAH MIMPI AKU SEBENARNYA, AKU DA TERSEDAR DA TIME TU KLU X KONFIRM AKU DPT LAMA2 LG DGN APEXXX EVEN DLM MIMPI.....MINTA2 JD KENYATAAN....
WAH TGK LA , AGAKNYA MMG JODOH APEXX DGN ELIA KOT EKK SBB DLM MIMPI POWN ADA DIE.....
HOPE KORANG KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT...CEPAT2 NEK PELAMIN N JGN LUPA JEMPUT AKU, KONFIRM AKU G KELATE LA PUNYER, AKU MAHIR KOT MAKE BUDU CICAH ULAM....hahhahahha...sowy klu sape2 terasa.....just my sweet dream....

2 ulasan:

  1. yeye ingat sepupu apex,,,,baru nak cakap mcm mana blh x kenal ngan sepupu rupanya mimpi je hampeh tul...adoi aku dah terkena

    BalasPadam
  2. mismie : hhahahhaaa......ciannyer....lu kena beb.....xde la pelik gak saya leh plak g mimpi en.apexx tu.....ish3...mampos klu elia marah...

    BalasPadam

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...