peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Khamis, Disember 16, 2010

wow senangnya paris hilton cari bff die.....ish3...


hyep....lama x wat new entry kan...miss me x? i miss u so badly tau...he3....
actually ari nih baru la terhegeh2 nk citer yg aku agak rasa pelik la....
korang mesti da lama tau kan n kata ish3....baru nk tau ke...ye la sbb aku baru nk tau la, aku citer nih.....



nmpk x n baca x tajuk kat atas tu.....
ari tu malam selasa pukul bape aku x ingat la saja je la buka 8tv then tertgk paris hilton punyer tv show....tajuk die klu x silap my new bff.....



wah senangnya paris hilton nih cari bff baru....ko ingat bff mcm tu leh bertahan ke...aku punya la susah nk cari bff ko plak senang jer wat tv show cari bff .....ye la sapa la aku klu nk bandingkan dgn paris hilton kan....paris hilton tu kan pewaris hotel hilton, aku nih apa....he3....




actually mmg susah cari bff nih kan...setuju x...yg sekepala dgn kita, klu ada mmg syukur sgt2....klu xde hah pandai2 la ko....



ehh x abis citer lg pasal mak cik paris kita tu....die cari owg yg mmg leh wat kwn jer...yg xleh sori bubye.....u out.....pastu ada plakk peserta fav konon2nya leh citer sume gosip2 kat situ...sape yg dpt best la leh balas dendam kat sapa die x suka....
die citer pown bawak g kedai aiskrim, mkn n gosip....da la leh nek keta pink die tu mmg awesome la...pastu die akn bg 1 ujian la, konon2 nk menilai mcmana bff die tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...