peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Sabtu, Jun 09, 2012

aku kejar anjing...ehh anjing kejar aku la....he3...

hye pembaca2 ku semua.....oh lamanya x update kan...
busy sgt2....minta maaf ye...

ari nih baru ada masa nk update
nih nk share skit la kisah pertama aku

kisah nya mcm nih....
pada suatu hari, petang yg sungguh indah, lps blk keja aku blk keja jln kaki, sbb abg ipar aku hntr aku pagi tu, so blk kena tunggu, diorg plak berjln2 mkn kenduri, mmg kena tunggu lama la...
aku plak x suka menunggu, so singgah jap giant beli selipar utk pakai kat ofis tp aku rasmni dulu kat jln sbb mmg melecet la kaki klu berjln pakai heels....smbl jln lenggang2 kangkung...

serius jauh, boleh susut lemak2 tepu aku nih...dgn bekalan air masak, aku pun meneruskan pejlnan..
nk dkt smpai kwsn taman aku, ada sebuah kilang kecil,kilang per xtau la...masa aku lintas dpn kilang tu, aku ternmpk ada 2 org pekerja india keluar,maybe nk blk da abes keja,then x semena2 anjing tu pun keluar smbl  salak2 kat aku, ye la aku tau la aku comel*sila jgn muntah*aku pun jln lg laju la...then dgr pekerja india tu marah2 anjing tu suruh masuk blk, tp anjing tu kejar, apa lg aku buka langkah seribu la nasib baik ada rumah og, aku pun masuk,wat muka x malu, xpe sbb takut punya psl....dah dlm pagar pun amat takut,sbb tgk berita ada org mati kena baham anjing....dlm hati aku, mintak2 la ada org tlg...bila dia nk dkt aku cuba tolak pagar dia tp ketat, aku mcm nk lari masuk dlm rumah dia jer, tp nasib baik pekerja india tu panggil masuk n dia masuk....fuh lega...aku keluar dr rumah tu mcm xde pape berlaku..he3...
x sempat nk mintak maaf kat tuan umah tu sbb dia x keluar pun...
so bila setiap kali blk mesti aku jenguk dulu klu pagar kilang tu terbuka aku berhati2 even x jln kali.....nk scoot pun anjing leh keja kot....
n my mom aku ada pesan klu anjing kejar jgn lari, tp tunduk wat2 ambil batu....konfem anjing tu x kejar, tp klu dia kejar jugak mintak maaf la ye x dpt den nolong....
adios...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...