peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Ahad, Oktober 24, 2010

malam yg diselubungi oleh godaan syaitan....

wowowowotttt....tajuk yg agak menakutkan kan3....baik ngaku klu x cubit karang....tajuk die mcm misteri nusantara la plak...

ok la nape tajuk die mcm nih......

biar aku explain.....

actually mcm nih....
aku dgn bangga nya ingat nk study account nk setelkan jwpn smlm tu.....kira yg first tu aku dpt tp kedua salah...OMG....mcmana nih.....so aku nih da fed up cari punya cari langsung x dpt setelkan.....ok apa yg aku wat......

aku g atas , apa lg online la...on jer fb setel masalah....tp x ye....sbb jwpn tu still nk kena setel...yg aku kata setel nih, tension aku la.....aku klu online bkn seminit dua or sejam or setengah jam...tp berjam2 gak klu ada peminat....well biasa la aku kan famous....hhahhaha....ya ker....rasa nyer la kot....arghhh juz ignore jer....

blk pada topik.....pukul 8 lebih tu kira2 lps mkn mlm aku ckp nk study la, tp aku ckp jap lg la rehat jap.....padahal bkn wat kerja berat pown...ish3...

pastu aku plak "ter" buka lappy aku nih....aku klu da buka mmg susah nk tutup, so layan punyer layan xwat pown..he3....

ditambah plak hujan yg lebat nih, nih klu tido best nih.....mata pown da stim da....n da nmpk bantal.....per lg....jom g tido.....ntah bila aku nk study.....owh ya allah tlg la hamba mu ini....jauhkan la godaan syaitan nih....leh la aku study acc....aminnn ya rabbanal al lamin......

korang pown amin kan la juga.....bg aku cepat insaf.....weee.....

adios.....nk g study acc jap...
jap pown jd lah dr x study langsung....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...