peminat aku n aku juga minat mereka

nuffnang

Isnin, April 26, 2010

volcano yg sedap...


salam ari ni aku nk kongsi skit pengalaman mkn volcano kat pizza hut....
sebenarnya aku dah mkn da lama da tp ari ni baru kesempatan utk ceritakan...ingat lg aku n kwn aku, pada mulanya kami ni nk mkn volcano tu jer....ala2 mkn desert gitu tp order minuman, pastu kwn aku plak order ayam bbq n aku plak asyik tgk menu n terliur tgk pizza sbb da lama x mkn, last mkn pizza tu tahun ni gak tp dgn family la...aku pown order la pizza tp utk size kecik jer boleh la 4 org mkn....masa tunggu tu mmg lpr, n suma tertanya2 nape la lmbt sgt...dah la lapar sgt2...pastu time smpai kitaorg dgn rakusnyer mkn tanpa kira ape....tp time mkn volcano tu paling nikmat...aku mkn smpai pejam mata, nikmat sungguh..kek coklat lembab yg baru msk, panas2 lg n letak aiskrim fav aku iaitu vanila...pergh...mmg cair dlm mulut...x dpt aku gambarkan betapa sedapnya kek tu







...sebab yg kitaorg terlampau teruja nk pesan ni ialah button utk order baru ade kat atas meja, so ape lg syok n asyik tekan la...tup2 bila dpt bil, hah ! amik ko....mahal giler dr ape yg kami bygkan...so aku dgn sopannyer panggil la cashier tu nk tanya nape mahal sgt x sama dgn buku....setelah di explain blk rupanyer kami tertipu dgn iklan tu...owh tidak, bankrup aku minggu tu...duit mkn utk 3 ari bersamaan i keping pizza kecik+air moca+ volcano +1 ketul ayam bbq = duit aku yg terbang....huwaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeah silakan diri anda mengomen blog aku nih....jgn malu2 ye...